12 Haziran 2013 Çarşamba

Kamil Koçtan Şikayetçiyim!

Kamil koç çok şaşırttı beni çok... Aynen yazdığım şikayet maili aşağıdadır; örnek olarakta kullanabilirsiniz :)



Merhaba;
Sizinle yolculuk yapmış ve memnun kalmamış bir müşteriniz olarak şikayette bulunmak istiyorum.

Geçtiğimiz cumartesi (08.06.2013) saat: 15:00 Ankara-İstanbul otobüs seferinde (sefer no: 16246--) yolculuk etmiş bulunmaktayım, yol kart üye numaram (36626--). bu şikayetimin sebebine gelince vaktinde hareket etmeyen otobüsünüz beni bir hayli şaşırmışken (15 Dakika kadar). Daha sonra olacakları hakikaten firmanıza yakıştıramadım. Uydunuz çalışmadı ve televizyon izleyemedik, hadi benim için sorun değil. 3 numaralı yolcu izlemek istediğinde şoförün 'İstanbul'a girdik ne televizyonu?' diyerek verdiği tepki beni üzdü. hani sanki bedava seyahat ediyoruz gibi hissettim.
Asıl sürpriz sondaydı. bana host diye tabir ettiğiniz çalışanınız Gaziosmanpaşa servisiniz için nerede inmem gerektiğini sorduğumda esenler otogarında inmem gerektiğini söyledi bende dediği gibi orada indim ve ne göreyim bilgisiz host görevliniz beni yanlış yönlendirmiş ve Esenler otogarından Gaziosmanpaşa'ya servisiniz olmadığını Alibeyköy'de inmem gerektiğini bir başka görevliniz den duydum ve kaldım ortada. yine bunun için görüşmeye gittiğimde başka bir görevli bana bugün bunun 3 veya 4. defa olduğunu şikayet etmem gerektiğini yada taksiye binip, taksi fişi alıp genel müdürlüğünüzden ödeme talep etmemi yada beni tekrar Alibeyköy'e gönderip oradan servise binmemi söyledi ve bunu söylerken sanki komikmiş gibi gülüyordu. Yani ben firmanızın çok garipleştiğini gördüm ve üzüldüm.

O akşam neler oldu biliyor musunuz? Benim için çok önemli bir yemeği kaçırdım ve Kamil Koç otobüs firmasının artık eskisi gibi olmadığını gördüm.

Cumartesi gecesi sıcağı sıcağına bunları size neden aktarmadım? Hiç zamanım olmadı. Sizin bu şikayetten sonra umarım zamanınız olur da yazdıklarımı okursunuz ve yine umarım şapkanızı önünüze koyup hata kimde arayıp bulursunuz.

Kusura bakmayın artık büyük bir ihtimalle müşteriniz olamayacağım. Olmak isteyen arkadaşlarımı da başka firmalara yönlendireceğim.

iyi çalışmalar dileği ile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder