23 Haziran 2013 Pazar

Şimdi küfür ettireceksiniz bana...

Bilirsiniz eski haberleri ısıtıp göstermekte üstümüze yoktur. Aşağıdaki haberimizde biraz eski ama olsun :) gözden kaçmış diye düşünüyorum, Başbakan, Sinop-Boyabat Tünel açılış konuşmasının sonunda yaptığı anonsun ardından bir görevli yanına yaklaştı ve bir uyarıda bulundu. Bu diyalog başbakanı çileden çıkardı.

İşte o diyalog:

Başbakan: Şimdi sizleri şuradaki megaboarddan tünelin açılışına davet ediyorum. Hep birlikte burayı izleyeceğiz. Ve buradan göreceğiz.
Görevli: Bağlantı yok efendim.
Başbakan: Nasıl yok ya?
Görevli: Tünelle bağlantı yok efendim
Başbakan: Niye yok olur mu öyle şey ya? Şimdi küfür ettireceksiniz bana...


Ve video;




Ne güldüm ya videoyu izlerken:) neyse o zaman star daha yandaş olmamıştı sanırım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder